Bonaire week 1

Heyhoi, Inmiddels zit ik een week op Bonaire. Het resort waar wij verblijven ziet er prima uit, vooral buiten is het heel mooi. Het is hier elke dag tussen de 26-32°C en we beginnen er allemaal al aardig aan te wennen, en gelukkig is er veel wind. Op de tweede dag hebben we meteen de scooters en fietsen opgehaald. Ik heb een scooter en hoewel ik nog nooit scooter gereden heb gaat het prima, ik heb ook al met mensen achterop gereden. De wegen zijn hier wel slecht, er zitten veel gaten in. Maar hoe harder je hier doorheen dendert, hoe minder je ze merkt? Met de groep hebben we ook al een aantal activiteiten gedaan. Zo hebben we zondags met een bus over het eiland gereden waarbij we eigenlijk het meeste al een beetje gezien hebben. Ook hebben we een sportles, self-defence cursus, en een duikles gehad. Volgende week start ik waarschijnlijk met het vrijwilligerswerk. Ik ga werken bij de naschoolse opvang (hoewel ik geen megafan ben van kinderen, maar anders moest ik met dieren en daar ben ik allergisch voor dus dat is nog minder). Al met al hebben we het erg naar ons zin, de kusten zijn heel mooi en de watertemperatuur is hier perfect! Helaas is het eten hier wel erg duur.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie