Week 3

Hoi allemaal, Sorry voor de vertaging, jullie zatten natuurlijk allemaal met smart te wachten op een update? Vorige week zijn we naar de ijshockeywedstrijd Toronto Maple Leafs vs Ottawa Senators geweest. Een dure, maar bijzondere ervaring. Er was veel te zien ook in de pauzes. Helaas hebben ze niet gewonnen? In het weekend heb ik geshopt in Yorkdale, en ik heb nieuwe schoenen gekocht en een broek. Ook zijn we naar het Royal Ontario Museum geweest. Hier was heel veel te zien, uit veel verschillende tijdperken en locaties. Deze week hebben we ook een andere docent gekregen omdat de onze vakantie heeft. Deze nieuwe is echt enorm hinderlijk. Hij praat de hele tijd over zichzelf en hij herhaalt alles wat hij zegt minstens 5 keer. Ook tijdens de toets praat hij steeds, zelfs tijdens de luistertoets. Wat dat betreft vind ik het niet erg om dit weekend weer naar huis te gaan? Op dit moment zit ik in de trein richting de Niagara watervallen, dus daar zal ik morgen nog wel een update over doen. ???? Ps. Ik heb foto’s die scheef of op de kop zijn al meerdere keren omgekeerd maar dat wordt niet gewaardeerd door deze site?

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie