Week 2

Goeeeeiendag! Ik ben nu al over de helft van mijn tripje hier? en ik heb het nog steeds goed naar mijn zin! Afgelopen week was het toetsweek (eens per twee weken op dinsdag en woensdag maken we toetsen) en die gingen wel goed. Voor het schrijven heb ik 100% gehaald en voor lezen/luisteren 68%. Als je twee toetsweken achter elkaar 60% of hoger haalt mag je een level omhoog, maar omdat ik dus maar twee toetsweken heb is dat voor mij niet van toepassing. Deze week heb ik samen met Ana (Mexico) de CN tower gezien en we gaan daar een dezer dagen ook nog wel op. Afgelopen weekend ben ik ook met haar weggeweest. Zaterdag zijn we eerst met de ferry naar de Toronto Islands geweest. Hier heb je een fantastisch uitzicht over aan de ene kant de skyline van Toronto, en aan de andere kant het Ontariomeer. Helaas was vanwege het seizoen wel alles dicht op het eiland dus het was een beetje een dooie boel daar. Weer op het vaste land hebben we wat gehaald bij Chipotle, iets wat je natuurlijk wel gehad moet hebben als je in Noord-Amerika bent geweest. Vervolgens zijn we nog naar de Walk of Fame geweest, maar dit was niet heel bijzonder, en ik kende er maar een paar. Zondag’s zijn we naar Kensington market geweest. Dit is een wijkje met heel veel kleine winkeltjes waar je leuk rond kan kijken. Ik heb hier nog een ring gekocht en we hebben een donut gehaald. Toen gingen we richting de Edwards gardens. Omdat een deel van de metrolijn die we moesten gebruiken om daar te komen eruit lag, was het een beetje een drama met de shuttlebussen maar het is ons gelukt om er te komen? Helaas waren de tuinen aardig verdord en dood maar we hebben er wel even leuk rond kunnen lopen. Als laatste zijn we nog naar een spelletjescafé geweest. Hier kun je gewoon leuk zitten zoals normaal in een cafeetje kan, maar dan kun je tegelijkertijd ook nog spelletjes doen. Het was heel gezellig, en leuk voor de afwisseling? Vanochtend heb ik dan nog een zoommeeting gehad over de reis naar Bonaire. Hier hebben we elkaar vast een beetje leren kennen en het lijkt zo wel een leuke groep!

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie