Week 1

Dag beste mensen, Vanwege de hoge vraag komt hier weer even een update. Ik ben hier nu een week en het bevalt goed! De lessen zijn gezellig en heel interactief, en doordat er allemaal verschillende culturen bij elkaar zitten leer je ook veel over andere landen. Na school zijn we al een aantal keren met een groepje weggeweest, woensdag was er een halloweenfeestje maar daar was niet zoveel aan dus we bleven niet zo lang, maar we hadden in ieder geval gratis pizza? En vrijdags hebben we ijskoffie en Wendy’s gehaald en een soort picknick gehouden. Gisteren ben ik zelf op pad geweest naar het grote winkelcentrum hier. Het was heel druk maar er zijn leuke winkels! In deze omgeving heb ik ook nog veel rondgelopen. Ik heb onder andere Dundas Square gezien, dit vond ik heel erg lijken op Times Square in New York. Ook heb ik over de universiteitscampus gelopen maar dit vond ik niet heel speciaal. Maar in totaal heb ik ruim 20.000 stappen gezet deze dag? Eten in de supermarkt vind ik hier redelijk duur! Dat komt natuurlijk ook omdat ik in euro’s denk (CA$1 = €0,68) maar vooral fruit is duur. Ik heb hier op nog geen 10 minuten loopafstand een supermarkt waar ik steeds heen ga en op dat terrein heb je ook andere winkels zoals een Dollarama. Als er nog suggesties zijn qua inhoud dan hoor ik het graag! Joejoee

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie