Mijn eerste dagen in Toronto

Hey allemaal, Na een vlucht zonder turbulentie ben ik afgelopen zaterdag aangekomen in Canada! Mijn gastgezin woont in een suburb genaamd Etobicoke tussen de stad en het vliegveld in dus dat is best een goede locatie. Ze hebben de kelder ingericht voor studenten, dat schijnt vrij vaak te gebeuren hier. Ik zit hier samen met drie andere meisjes. Het is wel gewoon netjes hier maar ik vind het wel jammer dat we elke dag ons eten moeten opwarmen in de magnetron en dat we dus niet echt iets vers krijgen. Maandag heb ik voor het eerst les gehad op locatie, dit is voor mij ongeveer drie kwartier reizen. De groep bestaat uit een stuk of 16 en het is best een leuke groep. Er zijn een aantal die ook uit Europa komen maar we hebben er ook een aantal uit Mexico en Colombia. Na de lessen ben ik nog met wat mensen de stad in geweest, we zijn naar de Toronto-letters geweest en in het Eaton Centre.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie